Werkwijze
Bij MendriX werken we met een gestructureerde ondersteuningswijzeWat kun je zelf?
- Uiteraard is jullie interne MendriX beheerder eerste aanspreekpunt voor mogelijke vragen. Deze persoon is door MendriX getraind in de functionaliteit en inrichtingsmogelijkheden, waardoor hij/zij een groot deel van de vragen kan afvangen
- Daarnaast heeft MendriX een veel gestelde vragen pagina ingericht voor snelle referentie naar veel voorkomende vraagstukken van onze gebruikers.
- En we hebben de wiki pagina voor jullie toegankelijk gemaakt als naslagwerk voor de functionaliteiten in mogelijkheden.
Hoe ondersteunt MendriX?
-
Uiteraard kun je altijd terecht bij je accountmanager met commerciële vraagstukken of om periodiek te sparren op strategisch niveau.
- Voor korte vragen op gebied van inrichting
- Voor mogelijke technische storingen
- Voor foutmeldingen
kun je altijd terecht via Support@mendrix.nl of het algemene nummer.
- Voor specifieke vraagstukken en complexere ondersteuning kunnen we een consultant beschikbaar stellen die afhankelijk van de behoefte ondersteuning bied online of op locatie.
- Voor korte vragen op gebied van inrichting
- Voor mogelijke technische storingen
- Voor foutmeldingen
kun je altijd terecht via Support@mendrix.nl of het algemene nummer.
Via deze wijze voorziet MendriX ondersteuning bij elk vraagstuk.