Werkwijze

Bij MendriX werken we met een gestructureerde ondersteuningswijze

Wat kun je zelf?

  1. Uiteraard is jullie interne MendriX beheerder eerste aanspreekpunt voor mogelijke vragen. Deze persoon is door MendriX getraind in de functionaliteit en inrichtingsmogelijkheden, waardoor hij/zij een groot deel van de vragen kan afvangen
  2. Daarnaast heeft MendriX een veel gestelde vragen pagina ingericht voor snelle referentie naar veel voorkomende vraagstukken van onze gebruikers.
  3. En we hebben de wiki pagina voor jullie toegankelijk gemaakt als naslagwerk voor de functionaliteiten in mogelijkheden.

Hoe ondersteunt MendriX?

  1. Uiteraard kun je altijd terecht bij je accountmanager met commerciële vraagstukken of om periodiek te sparren op strategisch niveau.
    • Voor korte vragen op gebied van inrichting
    • Voor mogelijke technische storingen
    • Voor foutmeldingen

    kun je altijd terecht via Support@mendrix.nl of het algemene nummer.

  2. Voor specifieke vraagstukken en complexere ondersteuning kunnen we een consultant beschikbaar stellen die afhankelijk van de behoefte ondersteuning bied online of op locatie.

Via deze wijze voorziet MendriX ondersteuning bij elk vraagstuk.