Desko had grote behoefte, in tijden waarin het aantal opdrachten sterk toenam, processen efficiënter te kunnen uitvoeren met overzichtelijke Customer Journey en een waarborg voor optimale klanttevredenheid. Van A tot Z in de lead zijn in het gehele proces, de reis van de customer. Wanneer gaat er geleverd worden en de mogelijkheid om afspraken te kunnen verzetten naar een beter passend aflevermoment.
Volgens Gert-Jan van Casteren, CEO van Desko Online, was aandacht besteden aan Customer Intimacy een belangrijke drijfveer om in zee te gaan met MendriX. Bij Customer Intimacy draait het niet zozeer om de korte termij visie of het behalen van snelle winst uit eenmalige transacties. Voor Desko was klantenbinding en het aangaan van langlopende relaties het uitgangspunt. Daarbij spelen leveren op maat en een goede communicatie een hele belangrijke rol.
Hierbij optimale aandacht voor klantenservice en customer journey zijn hoekstenen voor een goede customer intimacy strategie. Samen met MendriX zijn daarin goede effectieve stappen gezet.
Na ingebruikname van MendriX is duidelijk merkbaar dat er meer rust in de zaak is als gevolg van een sterke afname van het aantal telefoontjes over alles wat te maken heeft met leveringen van bestellingen. Uit de reviews komt vooral de opmerking naar voren die aangeeft dat leveringen geheel conform afspraken zijn uitgevoerd.
De heer van Casteren spreekt zijn waardering uit over de inrichting en implementatie van de software.
“We hadden te maken met tijdsdruk, net een nieuwe grote opdrachtgever om 4000 thuiswerkplekken te faciliteren en we wilden deze leveringen in goede banen leiden. De implementatie is werkelijk fantastisch verlopen en ik ben zeer te spreken over de professionele mensen bij MendriX! MendriX gaf ons vooraf een realistische tijdslijn en onderweg ben ik niet lastig gevallen met allemaal vragen en problemen”, aldus van Casteren.